17 maj 2014

Always be yourself. Unless you can be a unicorn, then always be a unicorn



Ritade för någon vecka sedan en enhörning efter att ha läst citatet i titeln. Drog in den i Illustrator för några dagar sedan och gjorde en digital illustration av den som ni ser här ovan. Det är kul att märka hur jag blir mer och mer säker i programmet och hur jag utvecklas och lär mig nya saker för varje illustration jag gör. Det syns också i min illustrationer och även om det kan vara frustrerande att sitta med det så är det bara roligt när man ser resultatet. :)

Med detta inlägget så deltar jag också i Nevnariens tävling där man kan vinna en Wacom Pen & Touch Small. Att skapa och vara kreativ är något som jag alltid har hållit på med ända sen jag var liten. Jag älskar att skapa för det är kul att se resultatet och märka hur man utvecklas. Jag sitter i regel med något kreativt projekt varje kväll och syns ofta med en virknål, penna eller kamera i handen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar